پنجشنبه 5 اسفند 1395
اهداف
مدیریت سرمایه گذاری و دارایی ها در صنعت سیمان و خروج شرکتهای زیان ده، کم بازده وغیر مرتبط از مجموعه
مدیریت و اصلاح پرتفوی سهام شرکتها به منظور افزایش سهم بازار 
برنامه ریزی و پیاده سازی استراتژی های نوین بازاریابی و مهندسی فروش با رویکرد حفظ و توسعه بازارهای داخلی و صادراتی در راستای افزایش و رشد سهم موثر بازار در شرکتهای تابعه
افزایش و رشد سهم تولید، فروش داخلی و صادراتی نسبت به سایر رقبا در کشور و ایجاد مزیت های رقابتی
مدیریت و ارتقاء ظرفیت، کیفیت و تنوع محصول با توجه به مزیت های رقابتی موجود در شرکت های تابعه
مدیریت و ارتقاء شاخص های بهره وری، قابلیت های سازمانی و توسعه کمی و کیفی منابع انسانی در شرکت های تابعه
اصلاح ساختارها و روش های مدیریتی در شرکت های تابعه
ارائه بالاترین استاندارد های رضایتمندی مشتری در صنعت و معرفی شدن به عنوان اولین انتخاب مشتری
ایجاد و گسترش ظرفیت های تکنولوژیکی، علمی و مدیریتی در شرکت های تابعه
تدوین نظام اطلاعاتی به روز و کارآمد با ایجاد تحول سیستماتیک و نرم افزاری در شرکتهای تابعه
مدیریت منابع مالی شرکت های تابعه با استفاده از ابزارها و استراتژی های نوین مالی
ایجاد هم افزایی و مدیریت زنجیره ارزش در شرکتهای تابعه
مدیریت سوخت و انرژی در جهت کاهش سهم انرژی در بهای تمام شده محصولات در شرکت های تابعه
التزام شرکت به عملکردهای زیست محیطی پایدار و پیشرو بودن در زمینه مسئولیتهای اجتماعی