آخرین اخبار شرکت

بازدید فرمانی مدیرعامل شركت سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان (سیدكو) از کارخانه سیمان ساروج بوشهر در مورخ 9 و 10 مهر ماه 1401 

فرمانی با حضور در کارخانه سیمان ساروج بوشهر از بخشهای مختلف خطوط تولید، معادن، پشتیبانی و اسکله آسیای آرام بازدید نمودند.

در این بازدید که در روزهای شنبه و یکشنبه مورخه 9 و 10 مهرماه 1401 انجام شد، فرمانی مدیرعامل هلدینگ سیدکو به همراه معاونین و مدیران شرکت سیدکو از معادن کارخانه ، اسکله آسیای آرام، خط تولید، آزمایشگاه و اتاق کنترل کارخانه بازدید بعمل آمد.

پس از بازدید، جلسه ای با حضور پورنظری مدیرعامل شرکت ساروج بوشهر، معاونین و مدیران شرکت و نماینده شورای اسلامی کار کارخانه سیمان کنگان برگزار شد.

در این جلسه پورنظری مدیر عامل شرکت بین المللی ساروج بوشهر ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت مهمانان و مدعوین، گزارشی از تاریخچه شرکت، وضعیت تولید، فروش داخلی، صادرات، مسائل و مشکلات اساسی شرکت و کارخانه ، اقدامات اصلاحی و بهینه سازی خط تولید و برنامه های میان مدت شرکت را ارائه نمودند، همچنین سایر مدیران ساروج بوشهر، ضمن معرفی خود در رابطه با مهمترین مسائل و مشکلات واحد خود توضیحاتی دادند.

 در پایان مدیرعامل شرکت سیدکو ، ضمن تشکر از  تلاش ها و زحمات  تمامی کارکنان شرکت، توصیه ها و رهنمودهایی در زمینه های مختلف شرکت از جمله صادرات، معدن، تولید، منابع انسانی و آزمایشگاه نمودند و بررسی تخصصی مسائل و مشکلات واحدها را به بازدید آتی موکول کردند.

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
این مطلب را به اشتراک بگذارید!