آخرین اخبار شرکت

در مراسم روز ملی صادرات با حضور رئیس جمهور از شرکت بین المللی ساروج بوشهر به عنوان صادرکننده نمونه ملی 1401 تقدیر شد.

در مراسم روز ملی صادرات با حضور رئیس جمهور از شرکت بین المللی ساروج بوشهر به عنوان صادرکننده نمونه ملی 1401 تقدیر شد.

به مناسبت بیست و ششمین سالروز صادرات، مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر کشور با حضور رئیس جمهور و در سالن اجلاس سران برگزار شد و در آن مراسم، شرکت بین المللی ساروج بوشهر( سیمان کنگان) به عنوان صادر کننده نمونه ملی در سال 1401 معرفی و با اهدای لوح و تندیس از این شرکت تجلیل شد.

در فرآیند انتخاب صادر کنندگان برتر 1401 تعداد 612 شرکت در 76 گروه کالا و خدمات ثبت نام نموده که نهایتا از سوی کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی، سازمان‌های برنامه و بودجه، گمرک، اتاق بازرگانی، استاندارد، اتاق تعاون ، بانک مرکزی و به ریاست رئیس سازمان توسعه تجارت، 57 صادر کننده به عنوان صادرکنندگان نمونه ملی سال 1401 انتخاب گردیدند.

در روند انتخاب صادر کننده نمونه 1401، شاخص‌های مختلفی از جمله : سنجش تولید ، عمق دانش بنیانی، فعالیت در مناطق محروم و کم‌ برخوردار، میزان اشتغال‌زایی، میزان نفوذ در شبکه مصرف بازار‌های هدف، سطح پیچیدگی محصول و ارزش افزوده، عضویت در تشکل‌های تخصصی صادراتی، ثبت نشان بین‌المللی و استفاده از نیروی انسانی – مصالح و تجهیزات داخلی در طرح‌های خارج از کشور، در نظر گرفته شده است.

کارخانه سیمان کنگان با ظرفیت تولید 6000 تن کلینکر در روز با دارا بودن اسکله اختصاصی صادرات مواد معدنی، بزرگترین صادر کننده کلینکر در جنوب کشور می باشد.

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
این مطلب را به اشتراک بگذارید!