آخرین اخبار شرکت

دکتر فرمانی‌ در مصاحبه با دنیای اقتصاد:«اعمال محدودیت‌های گاز؛ یک ماه زودتر از هر سال»

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو) دکتر فرمانی مدیرعامل این مجموعه در مصاحبه با روزنامه دنیای اقتصاد گفت:

هر ساله مسوولان نیمه آذر مصرف گاز کارخانه‌های سیمان را محدود می‌کردند اما سرمای زودرس امسال باعث شد تا از نیمه آبان اعمال محدودیت‌ها آغاز شود؛ به گونه‌ای که گاز برخی از کارخانه‌ها به‌طور کلی قطع شده است. با توجه به ضرورت استفاده از سوخت جایگزین، آخرین تصمیمی که درباره تحویل مازوت به شرکت‌های سیمانی توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اتخاذ شده این است که تضامین ۵۰ درصد میزان مازوت تحویلی به نرخ فوب خلیج فارس از شرکت‌های تولید‌کننده دریافت شود که این تضامین سنگین با توجه به تعهد‌آور بودن و از طرفی تجارب منفی گذشته شرکت‌های سیمانی را دچار تردید کرده و در حال رایزنی برای رفع مشکل هستیم.

حمید فرمانی‌باروق با اشاره به تعامل مطلوب در زمینه مدیریت برق در تابستان اظهار کرد: خوشبختانه با تعامل صورت گرفته بر خلاف اینکه انتظار افزایش قیمت‌ها وجود داشت، شاهد کمترین نوسانات و کمبود در بازار سیمان بودیم. بنابراین انتظار داریم برای موضوع مازوت و گاز هم در تعامل با انجمن تصمیم‌گیری شود.

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
این مطلب را به اشتراک بگذارید!