آخرین اخبار شرکت

تمدید فرصت ثبت نام در رویداد نوآوری باز «ملی‌تِک»

پیرو استقبال و درخواست تیم ها و شرکت های فناور جهت تمدید ثبت نام، به اطلاع می رساند فرصت ثبت نام در رویداد تا ١٧ دی ماه تمدید گردید. بدیهی است برنامه زمانی جدید برگزاری رویداد متعاقبا اعلام و دعوتنامه حضور در رویداد برای تیم های فناور، ارسال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، قرار بود نخستین رویداد نوآوری باز ملی تک (Melli Tech)، با همکاری دانشگاه صنعتی شریف طی روزهای 13 تا 15 دی ماه برگزار گردد که بنا به استقبال و درخواست گروه های هدف به تعویق افتاد. این همایش به منظور هم‎رسانی چالش های شرکت ‎های تابعه گروه توسعه ملی و تیم ‎های فناور و نوآور که می ‎توانند در خصوص رفع چالش‎ های مزبور راهکار ارائه نمایند، برگزار خواهد شد.

همچنین  از کلیه مخترعین، اساتید دانشگاه‎ ها، دانشجویان، پژوهشگران، شرکت‎ های دانش بنیان، استادکاران، اتحادیه ‎های صنعتی و صاحبان فکر و ایده دعوت به عمل می آید تا برای دریافت کارت ورود به همایش به سامانه پلتفرم نوآوری باز به آدرس mellitech.net مراجعه کنند و با ثبت نام رایگان در رویداد نوآوری باز، ضمن انتخاب گروه تخصصی خود، از چالش‎ های مرتبط مطلع شوند.

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
این مطلب را به اشتراک بگذارید!