آخرین اخبار شرکت

گزارش تصویری اولین یادواره شهدای سیمان مازندران

همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) و فرا رسیدن دهه فجر

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان(سیدکو) ، این مراسم روز دوشنبه ١7 بهمن سال جاری در محل این شرکت برگزار گردید . 
در ابتدای این مراسم مجید وفاپور ، مدیریت محترم عامل شرکت سیمان مازندران ضمن خیر و مقدم خدمت مهمانان گرامی ، سالروز وفات حضرت زینب (س) را تسلیت عرض نموده و یادآور شد  برگزاری یادواره‌های شهدا هم به منظور گرامیداشت رشادتها و فداکاریهای آن عزیزان است و هم تجلیل از خانواده معظم شهدا که عزیزترین کسان خود را از دست دادند و رنج و اندوه فقدان آن عزیزان را در طول این سالها تحمل کردند. 

در بخش دیگری از این مراسم حمید فرمانی ، مدیریت محترم عامل شرکت سیدکو  از اهمیت جنگ نرم در برهه زمانی چند ماه اخیر سخن گفت و با یادآوری واقعه کربلا و هزینه های هنگفتی که زمامداران اموی به تصویر کشیدن کذب و دروغ وقایع کربلا صرف کردند ، بیان داشتند امروز تاریخ تکرار شد و دنیای غرب در صدد بدجلوه دادن اسلام و منزوی کردن ایران است. 
وی گفت؛ روزی با جنگ سخت ، دنیا علیه کشورمان متحد و یکدست شد ولی راه به جایی نبرد و امروز روش و تاکتیک مبارزه شان فرق کرده و باجنگ نرم تمام قد با ایران سر عناد دارند ..
درادامه نیز سردار استاد حسینی  از فرماندهان دفاع مقدس ، با بیان خاطرات جبهه و جنگ فضای یادواره را معطر به فرهنگ شهادت کرد و ازسختی ها و فراز و نشیب های ۸ سال دفاع مقدس سخن گفتند . 

وی با تاکید بر اعتماد به جوانان و حتی نوجوانان درعرصه مبارزه با دشمنان ، خاطرات عملیاتهای مهم را مرورکرد و تاکید داشت باید تلاشمان این باشد امام زمانه خودرا که نماینده امام عصر است بشناسیم و تنهایش نگذاریم.


درادامه مراسم پس ازمداحی و روضه خوانی به رسم احترام، از خانواده های معظم شهدای شرکت سیمان مازندران تجلیل شد . 

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
این مطلب را به اشتراک بگذارید!