آخرین اخبار شرکت

چهل‌وچهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی خانواده سیمان شمال

جشن بزرگ انقلاب اسلامی ویژه خانواده کارکنان سیمان شمال در شهر پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان،به مناسبت چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشنی با حضور مسئولین هلدینگ سیدکو، مسئولین شهرستان پردیس و خانواده کارکنان شرکت سیمان شمال برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر حمید فرمانی مدیرعامل هلدینگ سیدکو ضمن تبریک دهه فجر و همچنین خوش‌آمدگویی به خانواده بزرگ سیمان شمال، انقلاب اسلامی را پدیده بزرگ قرن حاضر معرفی کرد و گفت : این انقلاب با هیچکدام از انقلاب‌های صورت گرفته در سرتاسر جهان قابل قیاس نیست.

دکتر فرمانی تاکید کرد: امروزه صنعت سیمان با فراز و نشیب‌های بسیار زیادی مواجه است که بی شک بدون همت و یاری کارکنان این صنعت و خانواده معظم این عزیزان رسیدن به جایگاه فعلی میسر نبوده و نیست.

در ادامه مراسم دکتر حسین فاتح مدیرعامل شرکت سیمان شمال، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک و عزیز فجر و خیرمقدم خدمت خانواده شریف شرکت سیمان شمال بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی  در ایران منشاء بسیاری از پیشرفت‌ها و دستاوردها در حوزه‌های مختلف به ویژه در صنعت سیمان شده است.

دکتر فاتح تصریح کرد: هدف اصلی ما در شرکت سیمان شمال رشد و ارتقا کیفی این صنعت و همچنین جذب بازار کشورهای همسایه است که بی‌شک انجام این مهم جز با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در این مجموعه امکان پذیر نمی‌شود.

در ادامه این مراسم از تیزر رسمی شرکت سیمان شمال رونمایی و با استقبال میهمانان از اجرای موسیقی زنده و مسابقات  تفریحی خاتمه یافت.

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
این مطلب را به اشتراک بگذارید!