آخرین اخبار شرکت

پیام تبریک مدیرعامل سیدکو به مناسب روز خبرنگار

خبرنگاران؛ دماسنج جامعه
وطن دوستی و تلاش برای اعتلای ایران عزیز وظیفه‌ای خطیر است که خبرنگاران با عشق و تلاشی مقدس آن را بردوش می‌کشند. خبرنگاران با قوای تحلیل در ذهن، قلمی در دست و عشق وطن دوستی در قلب‌هایشان حفاظت از فضای فکری جامعه را وظیفه خود دانسته و از این رو کمترین مسئولیت ما حمایت و پشتیبانی از آن‌هاست.
حمید فرمانی، مدیرعامل هلدینگ سیدکو به مناسبت روز خبرنگار در پیامی برای سفیران آگاهی و چشم بیدار جامعه نوشت:
به نام خداوند جان و خرد
خبرنگاران به عنوان سفیر آگاهی، دماسنج جامعه و چشم تیزبین سیاست‌ها و رویدادهای جاری در کشور روزانه و لحظه به لحظه به بازتاب واقعیت می‌پردازند و تاثیری فزاینده بر شئون مختلف کشور دارند. وقایع اخیر کشور نشان داد جنگ‌های رسانه‌ای چگونه ایجاد می‌شوند و دشمنان ایران چگونه با ابزاری که در دست دارند، تلاش می‌کنند؛ ایران ما را از ریل توسعه خارج کرده و ما را به عقب برانند. این در حالی است که روزنامه نگاران ایرانی با آگاهی و درایت بی‌مثال خود مقابل هجمه‌های متعدد و اتاق فکرهای چند صد میلیون دلاری مقاومت کردند و به عنوان چشم بیدار جامعه، به صیانت از کشور و مردمان شریف این مرز و بوم پرداختند.
در روزهایی که غربی‌ها با بیشترین فشار روانی بر مردم سناریوی سیاه خودشان را برای ایران عزیزمان می‌نوشتند، روزنامه نگاران شریف ایرانی در کنار سایر دلسوزان مرز و بوم مطهرمان به وظیفه آگاهی بخشی خود پرداختند و بدون قلم فروشی، از مرزهای امنیت، شرافت و اخلاق صیانت کردند.
خبرنگاران با نشان دادن دمای جامعه به تمام شئون مختلف کشور با وجود مرارت‌های بی‌بدیل نگذاشته‌اند تا نور حقیقت زیر سایه دشمنی‌ها قرارگیرد. به همین واسطه است که خبرنگاری تنها یک شغل نیست، بلکه تدبیری است که با عشق و تلاشی مقدس آغشته شده و برای فردای روشن ایران تلاش می‌کند و نویدبخش روزهای پرامید است.
اینجانب، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری صمیمانه شما با مجموعه شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان، از خداوند بزرگ، توفیق روز افزون‌تان را در خدمت به مردم و میهن اسلامی سرافرازمان آرزومندم.

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
این مطلب را به اشتراک بگذارید!