آخرین اخبار شرکت

دستاوردهای دانش بنیان در سیمان مازندران

شرکت سیمان مازندران به تازگی با اقداماتی مانند تجهیز آزمایشگاه، راه اندازی آزمایشگاهی میکروسکوپی، آزمایشگاه بتن و استفاده از ضایعات آجرهای ساختمانی به عنوان افزودنی در سیمان با هدف کاهش بهای تمام شده و افزایش کیفیت سیمان تولیدی پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی سیدکو، به همین منظور حمید فرمانی، مدیرعامل سیدکو و مجید وفاپور مدیرعامل شرکت سیمان مازندران میزبان بازدید غلامرضا شریعتی، نماینده مردم بهشهر، جواد بخشی عضو هیات عامل و به نمایندگی از بانک ملی، محمد حسن صبوری، نماینده گروه توسعه ملی بودند.

مجیدوفاپور، مدیرعامل شرکت سیمان مازندران در این بازدید به ارائه توضیحاتی درباره شرایط تولید و روند پیش رفت پروژه ها پرداخت.

حمید فرمانی پیش از این در بازدید خرداد ماه از شرکت سیمان مازندران ضمن قدردانی از پیگیری و همت تلاشگران شرکت سیمان مازندران ، اینگونه رویداد ها را غنیمت برشمرد و یادآور شد انتظار می رود سرمایه گذاری ها در حوزه های فن آوری و تحقیقاتی بیشتر باشد تا ضمن تولید سبد محصولات سیمانی و بتنی و افزایش راندمان تولید، با بهبود کیفیت محصولات رضایتمندی مشتریان نیز حاصل شود.

در این بازدید نماینده مردم بهشهر، نماینده بانک ملی و نماینده گروه توسعه ملی و سایر همراهان در جریان دستاوردهای دانش بنیان شرکت سیمان مازندران قرارگرفتند.

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
این مطلب را به اشتراک بگذارید!