آخرین اخبار شرکت

اصلاح پرتفوی سرمایه گذاری سیدکو با واگذاری شرکت سیمان آرتا اردبیل

حمید فرمانی از قطعی شدن واگذاری سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان، مدیرعامل سیدکو در حاشیه مراسم امضای قرارداد واگذاری سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل گفت: براساس سیاست های کلان نهادهای بالادستی از جمله بانک ملی و گروه توسعه ملی، سیدکو موفق شد سهام تحت مالکیت خود در شرکت سیمان آرتا اردبیل را به شرکت سرمایه گذاری سیمان اسپندار واگذار کند.

فرمانی همچنین درباره آثار مالی ناشی از این واگذاری بر صورت های مالی سیدکو، بیان کرد: واگذاری سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل منجر به بهبود شاخص های مالی و سودآوری؛ به ویژه بهبود سودخالص شرکت طی سال مالی ۱۴۰۲ خواهد شد.

وی با اشاره به این که واگذاری سهام شرکت سیدکو در راستای اصلاح پرتفوی سرمایه گذاری است، افزود: شرکت سیدکو در نظر دارد با اصلاح پرتفوی سرمایه گذاری به حوزه های جدید وارد شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان با بیان اینکه واگذاری ها بر اساس قیمت تابلوی بورس با لحاظ پریمیوم مدیریتی و رعایت موارد قانونی بوده، توضیح داد: خوشبختانه سهام شرکت سیمان آرتا اردبیل با موفقیت واگذار شد و برای هلدینگ اسپندار که هلدینگ تخصصی فعال در صنعت سمان است، آرزوی موفقیت دارم.

پییر فرانسوا هسلر، رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سیمان اسپندار نیز در حاشیه این مراسم گفت: این پایان فعالیت ما نیست و آغاز کار ما به شمار می رود و ما قصد توسعه سرمایه گذاری در صنعت سیمان و زنجیره ارزش این صنعت داریم.

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
این مطلب را به اشتراک بگذارید!