آخرین اخبار شرکت

بازدید فرمانی مدیرعامل شركت سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان (سیدكو) از کارخانه سیمان کرمان در مورخ 1401/06/09

فرمانی با حضور در کارخانه سیمان کرمان از بخشهای مختلف خطوط تولید وپشتیبانی بازدید نمودند همچنین ضمن ارزیابی این قسمتها با کارشناسان ومسئولین این بخش‌ها به تبادل نظر ارائه پیشنهادات پرداختند.

فرمانی در اولین سفر خود به مجموعه سیمان کرمان طی جلسه ای با  حضور مدیران، سرپرستان وکارشناسان سیمان کرمان ضمن  گفتگو ، بحث وتبادل نظر، نقطه نظرات و پیشنهادات ایشان را درخصوص رشد و تعالی آینده سیمان کرمان دریافت نمود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صنعت سیمان کشور ، وضعیت کنونی سیمان کرمان را مثبت ارزیابی کرد و عنوان داشت با توجه به عمر طولانی این کارخانه وخطر فرسودگی و استهلاک بالای آن ، با تلاش مدیران، کارشناسان و متخصصین سیمان کرمان ، شاهد آن هستیم که این کارخانه به خوبی توانسته از مزیت‌های رقابتی خود استفاده نماید.

وی تلاش بیشتر در سایه کار اقتصادی و سودآور و همچنین مجهز شدن به دانش روز وآموزش را شرط لازم برای تداوم حیات تولیدی اقتصادی سیمان کرمان دانست.

فرمانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌ها و شرایط تولید اقتصادی و کارآمد ، رهنمودهای ایشان را چراغ راه پیشرفت و رونق تجاری وتولید کشور دانست و بر ضرورت اولویت توجه به نیروی انسانی تاکید داشتند.

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
این مطلب را به اشتراک بگذارید!