آخرین اخبار شرکت

بازدید فرمانی مدیرعامل شركت سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان (سیدكو) از کارخانه سیمان شمال در مورخ 1401/06/21

فرمانی با حضور در کارخانه سیمان شمال از بخشهای مختلف خطوط تولید وپشتیبانی بازدید نمودند.

فرمانی در بازدید از کارخانه، در جریان فعالیت های معادن شرکت، سنگ شکن ها، سالن اختلاط دوار و پیش گرم کن کوره خاکستری قرار گرفت و رهنمود های لازم در ارتباط با بهبود و ارتقاء وضعیت فنی شرکت ارائه نمودند.

پس از بازدید خطوط تولید، نشستی با حضور مدیران و رؤسا در سالن کنفرانس کارخانه برگزار گردید. در آغاز مراسم  مدیریت شرکت سیمان شمال ضمن خیر مقدم به مدیر عامل محترم سیدکو و هیئت همراه، از تلاش و حضور  همکاران تشکر نمودند.

 در ادامه جلسه مدیران واحدها ضمن تشریح عملکرد واحدهای تحت مدیریت، نظرات، فرصت ها و تهدیدهای پیش روی شرکت و صنعت سیمان را مطرح  و تشریک مساعی نمودند.

متعاقبا فرمانی اظهار داشتند با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در مورد تولید، اشتغال و نبرد اقتصادی به اهمیت مسئولیت پذیری در هر یک از مشاغل و هم چنین اهمیت تولید و فعالیت اقتصادی در کشور پرداختند.

مدیرعامل سیدکو همچنین به موضوع های کلیدی و استراتژیک از جمله آموزش، لزوم مدیریت انرژی در صنعت و لزوم برنامه ریزی و اجرای پروژه در حوزه انرژی، توجه به نیازهای ذی نفعان سازمان از جمله سهامداران، نیروی انسانی، شرکای تجاری و برنامه ریزی جهت برآورد نیازها به صورت متوازن پرداختند.

در پایان جلسه فرمانی ضمن قدردانی از مدیرعامل محترم شرکت، از همه همکاران حاضر در جلسه تقدیر و تشکر نمودند و ابراز امیدواری کردند. با همت همه همکاران عزیز و مدیریت جدید شرکت، شاهد تحول و پیشرفت هر چه بیشتر در شرکت سیمان شمال باشیم.

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on email
این مطلب را به اشتراک بگذارید!